1. Úvod
  2. Servery
  3. Rozdíly mezi VPS centrem a Zákaznickým centrem

Rozdíly mezi VPS centrem a Zákaznickým centrem

Jaký je rozdíl mezi Zákaznickým centrem a VPS centrem a k čemu slouží?

Jednou větou: Zákaznické centrum je určeno pro správu zákazníka, jako je přehled serverů, kontakty, faktury a VPS centrum je pro správu konkrétního jednoho serveru, ve kterém lze instalovat aplikace, nastavovat FTP, zálohovat databáze, nastavovat DNS u domén atp.

Zákaznické centrum (ZC)

Řeší všechny služby, které u nás zákazník má jako celek. Nejsnáze se k němu dostanete z webu http://www.vas-hosting.cz a nahoře kliknete za Zákaznické centrum, popř. na adrese https://centrum.vas-hosting.cz/

Přístupy: Zákaznické centrum je přístupné až po zaplacení první faktury. Jako login slouží e-mail, který jste zadali při registraci. Zapomenuté heslo si lze na stránce s přihlášením nechat resetovat.

V Zákaznickém centru naleznete tyto funkce:

  • Faktury,
  • Kontaktní údaje,
  • Správu domén, její registrace, transfery, DNS
  • Servery – objednat další nebo navyšovat RAM a disk
  • Správa webhostingu
  • Změna hesla do zákaznického centra i VPS centra

Více informací naleznete zde: https://www.vas-hosting.cz/zakaznicke-centrum

VPS centrum (VPSC)

oproti tomu řeší konkrétní server.

Přístupy: Do VPSC se můžete přihlásit na adrese https://jméno_serveru.vas-server.cz/admin/ Servery mívají jméno ve tvaru 3 písmena a dvě čísla (shu11). Login je root a heslo jste obdrželi v emailu při objednání serveru. Pokud budete potřebovat resetovat toto heslo, můžete to udělat v Zákaznickém centru v detailu serveru.

Ve VPS centru naleznete hlavně tyto funkce:
– Zapínat a vypínat jednotlivé služby
– Spravovat emailové nebo FTP úcty
– Časovat Cron
– Instalovat aplikace
– Spravovat domény na serveru

Více informací naleznete zde: https://www.vas-hosting.cz/vps-centrum

 

Poslední změna: Srpen 20, 2019

Pomohla ti tato nápověda?

Související články nápovědy