Prodloužení domény - kdy a jak?

Prodlužování domén

O prodloužení svých domén se staráme sami.

S dostatečným předstihem vám a všem fakturačním kontaktům zašleme výzvu k prodloužení. Pokud ji zmeškáte, tak se ještě párkrát připomeneme, abyste o doménu nepřišli. Domény ale prodlužujeme až po zaplacení faktury. 

V našem Zákaznickém Centru vždy naleznete přehled všech domén, které u nás spravujete. Uvidíte zde i datum expirace a na hlavní stránce zjistíte, jestli máte nějaké neuhrazené služby jako na screenshotu níže. Nezaplacené faktury svítí červeně.

Co když už doménu nechci

Často se stává, že klientům během roku skončí projekt a už neřeší, co bude dál s doménou. Když se blíží její expirace, přijde faktura na další rok, ale co když klient doménu už nepotřebuje? Nic se neděje. Klientům zásadně posíláme pouze proforma fakturu, kterou není problém stornovat (daňový doklad získají až po zaplacení). Stačí nám dát vědět na info@vas-hosting.cz. Po stornování necháme doménu jednoduše propadnout. 

Faktura za doménu, která už je jinde

Přišla vám faktura na prodloužení domény, i když už jejím registrátorem nejsme? Pokud klient převede doménu pod jiného registrátora, my to bohužel nepoznáme. Doménu vedeme stále v našem systému. Jednoduše nám napište (info@vas-hosting.cz), fakturu vystornujeme a opravíme informace v naší databázi. V případě, že došlo k zaplacení faktury, peníze klientům připisujeme ve formě kreditu k nám na účet. Kredit můžete využít na jakoukoli naši službu i do budoucna.

Prodlužování domén pomocí kreditu

Znáte náš kreditový systém? Dá se například využít, když nechcete platit každou fakturu zvlášť. Kredit stačí nabít a použít ho pak u nás na cokoliv. U prodlužování domén lze dokonce nastavit, aby se platba z kreditu strhávala automaticky. Daňový doklad je pak vystavený na dobití kreditu. Na prodloužení domény už ale ne…

Pomohl Vám tento článek?

Podobné články